Berichtje uit Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Rijn - WaarBenJij.nu Berichtje uit Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Familie Rijn - WaarBenJij.nu

Berichtje uit Dubai

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Familie

11 Augustus 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Gewoon omdat het lukt, we zijn over de helft en hoeven nog maar 6 uur te vliegen. Over 4 uur vertrekt het vliegtuig naar Düsseldorf.

• 11 Augustus 2013 - 06:14

Lia:

fijn dat de reis spoedig verloopt, eer ik dit schrijft zitten jullie in het vliegtuig op naar jullie eigen huis. een fijne vlucht gewenst en alvast welkom thuis.

• 11 Augustus 2013 - 09:43

Petra:

Hey van Rijnen wij zijn vrijdag thuis gekomen. Hier alles goed. Geniet van het laatste stukje. En natuurlijk van de gehakballen van (0)ma en de soep van (o)pa. Van de Schiltjes ook WELKOM THUIS!!!

• 11 Augustus 2013 - 10:30

Petra En Bert:

Wat een boekwerk heb alles zondagochtend gelezen en foto's bekeken. Prachtig werkelijk waar.
    Wat een verhalen zeker het stuk wat Shanien heb geschreven over het kindertehuis. Het zal zeker erg emotioneel zijn geweest. Ik denk dat jullie nu nog bij moeten komen van wat jullie mee hebben gemaakt. Leuk dat Theo alles heeft gegeten wat de pot schaft. En Eline heb jij geleefd op bananen.!!!!
    Als jullie thuis zijn zal je weken later nog verhalen te vertellen hebben zoveel hebben jullie gezien.
    Tot horens!!! Lieve groet uit Groot-Ammers xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tags: onderweg