De terugreis - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Familie Rijn - WaarBenJij.nu De terugreis - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Familie Rijn - WaarBenJij.nu

De terugreis

Door: ons allemaal

Blijf op de hoogte en volg Familie

10 Augustus 2013 | Hong Kong, Hongkong

We zitten nu op Hongkong airport, in afwachting van de vlucht naar Dubai. In Sanya moesten de koffers van Sarine, Eline en Theo al open. De douane wilde checken wilde checken of we niet te kostbare souveniers mee namen. Ons schilderij, de terra cotta beelden en Reindert's zwaard zijn goedgekeurd en mochten mee.
De wifi werkt hier prima, op de heenreis lukte het niet om in Dubai te posten.

Groeten van de van Rijnen

• 10 Augustus 2013 - 13:00

Opa En Oma St.:

We kijken naar jullie uit,Petra is gisteravond thuis gekomen.liefs Pa en Ma.

• 10 Augustus 2013 - 15:38

Martijn Van Leerdam:

Pas maar op met al die goedkope kleding en andere spullen ;-)
    En een zwaard, ja, ik kan me voorstellen dat ze dat in de gaten houden!

Goed om te horen dat jullie weer terugkomen, tot ziens in Maassluis.